زندگی یک رویاست ...../دروغ محض

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



با احساس وارد شوید...

 

زندگی یک رویاست 

که نه چندان زشت است و نه چندان زیبا 

زندگی لبخند است 

که گهی اندوهی شادیش را برده 

زندگی یک راه است که گهی روشن و گه خاموش است 

من در آن گم شده ام 

گیسوانم بر باد

چشم هایم بر خاک 

اشک هایم جاریست حس من بی تابیست 

در خیالم پر دوز 

بالهایم کوتاه 

آسمانم دلتنگ 

چتر من پر شده از بوی بهار 

غزل عشق شده خاطره ام 

در دلم حس نیازی دارم 

من تو را میخوانم ......

 

       این شعر زیبا رو دوست عزیزم رویا جون گفته 

                                    منتظر شعرهای بعدیش باشین 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسبـهـ ـا :
دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:زندگی,زندگی یک رویاست ,پرواز, 14:33 |- Rain Girl -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________


aytem.cf