فرشته....

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



با احساس وارد شوید...

دل بی تاب و بی آرام من از شوق لبریز است...

به هر سو چشم من رو می کند فرداست...

سحر از ماورای ظلمت شب می زند لبخند...

قناری ها سرود صبح می خوانند...

من آنجا چشم در راه تو ام ناگاه...

تو را از دور می بینم که می آیی...

تو را از دور می بینم که می خندی...

تو را از دور می بینم که می خندی و می آیی...

نگاهم باز حیران تو خواهد ماند...

سراپا چشم خواهم شد...

تو را در بازوان خویش خواهم دید...

سرشک اشتیاقم شبنم رخسار تو خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

Mahdi
ساعت15:59---16 آذر 1391
سلام ممنون که بهم سر زدی من لینکت کردم

منو با اسم love و آدرس 1lone.loxblog.com لینک کن بازم ممنون! فعلا ا بعد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسبـهـ ـا :
جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, 18:32 |- Rain Girl -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________


aytem.cf