گرم یاد آوری یا نه...

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



با احساس وارد شوید...


تو رامن چشم در راهم شباهنگام
که می گیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی
وزان دل خستگانت راست اندوهی فراهم
شباهنگام
در آن دم که بر جا دره ها چون مرده ماران خفتگانند
در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام
گرم یاد آوری یا نه , من از یادت نمی کاهم 
 ترا من چشم در راهم

 



نظرات شما عزیزان:

Meysam
ساعت16:23---7 مرداد 1391
درویشی دیدم شتابان می دود.گفتم کجا؟ گفت مراسم عزا.گفتم: مگر که مرده؟ آهی کشید و گفت: مردانگی و وفا...

سلام عزیز.خیلی باحال بود. ممنون که کامنت گذاشتی.خوشحال شدم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسبـهـ ـا :
یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, 17:18 |- Rain Girl -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________


aytem.cf