آدمهای دنیای من...

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



با احساس وارد شوید...

آدمهای دنیای من ،

فعلهایی را صرف می کنند که برایشان صرف داشته باشد!!!!!

 

 


آدمای دنیای شما چطوری هستند؟؟؟؟

بنویسید برام...



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت15:59---22 تير 1391
آدم های دنیای من فقط به فکر خودشونن.

مطهره
ساعت10:04---12 تير 1391
دنیای من آدم ندارد همه فرشته هستند
پاسخ:می دونستی شیطان هم فرشته بوده...


farzaneh
ساعت10:19---10 تير 1391
سلام راضیه جون وب زیبایی داری موفق باشی از اینکه بهم سر زدی ممنون باز هم بیا خوشحالم میکنی با هر بار اومدنت

کاش یکم بارون بگیره
ساعت21:44---8 تير 1391
شانه ام را تکیه گاه گریه می کنم ! اما ، از یاد نبر ! بی بی باران !

در این روزهای ناشاد دوری و درد، هیچ شانه ای ، تکیه گاه رگبار گریه های من نبود !

هیچ شانه ای !؟









سلام شما هم لینک شدی

چه جالب شما هم وب بارونی دارید

وبتون واقعا زیباست


بازم به من سر بزن خوشحال میشم





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسبـهـ ـا :
پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, 18:43 |- Rain Girl -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________


aytem.cf